fredag 16. mars 2012

Gratulerer til finalistene & God helg!



Jeg må aller først få takke for de koselige kommentarene jeg har fått! Det er virkelig gøy å lese at noen liker hvordan huset vårt har blitt etter flere års planlegging og jobbing. De varmer virkelig!!!



Bergene Holm har nå presentert de tre finalistene som kan vinne Inspirasjonsprisen - interiør 2011.
De flotte bidragene kan sees på Bergene Holms blogg. Det er tre verdig kandidater med tre stilsikre og inspirerende hjem!

"Folket" skal avgjøre hvem som fortjener på vinne prisen og 50.000 kr.
Norske Interiørblogger (NIB) kan man gi sin stemme i perioden 18. kl. 19 – 31. mars 2012.
Hvem er din favoritt?


Det er fredag og helg!! Vi har en vårlig og forhåpningsvis flott helg foran oss.
I ettermiddag skal jeg på sykehuset å se den lille tanteungen min. Tenk jeg har blitt "ordentlig" tante for første gang! Stor stas!! Gleder meg så til å bli kjent med lille nurket.

Det har vært en veldig fin tid her i sør. Været har vært strålende, snøen klarer såvidt å klamre seg fast, og det spirer og gror. Våren er min årstid. Den er bare helt fantastisk! Det er meldt en kjempe sol ti dager til ende. Det kan jeg like:) Jeg våkner fra "dvalen"!
En annen som våkner er hagen. Gleder meg til de står i full blomst!


Fin fredag!! Ønsker dere en strålende helg!!


4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye som nybakt tante ;-) Så koselig!

    Søte vårbilder du viser! Er helt enig - våren er en herlig tid. Vi får bare nyte ;-)

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer som nybakt tante. Stor stas kan jeg tenke meg.
    Knall fint hus du har. Skikkelig lekkert.
    Nyt helgen
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar:)
    For et fantastisk NYDELIG hus dere har! WOW!
    Ha en herlig helg:)

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for koselig hilsen hos meg!!

    Virkelig et nydelig hus dere har!! Må være en utrolig god følelse å se at all jobben dere har lagt ned, har ført frem til dette fantastiske resultatet..!

    Ha en flott uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett