tirsdag 6. mars 2012

Eksteriørprisen 2012!


Bergene Holms Inspirasjonspris deles ut i kategoriene Interiør, Eksteriør, Uterom, Åpen klasse og Barnas trepris. Vi er så heldig å være blant de 8 finalistene i  kategorien Eksteriør, i tillegg til Interiør. Helt utrolig!


Vår boligdrøm var et sveitserhus. Vi ønsket et hus som var tro til stilen, men likevel hadde nåtidens "goder":) Jeg brukte utallige timer (og da mener jeg virkelig utallige) på pc for å søke etter inspirasjon og stilriktige detaljer.


Med hodet fullt av tanker om hva som var "riktig" for huset, hadde vi møter med snekkeren. "Hva er gjennomførbart?"  Han var positiv, og vi hadde et godt samarbeid.


Vi er godt fornøyd med det ferdige huset, og setter stor pris på at juryen mener det fortjener å være blant de 8.  De tre prosjektene som går videre til finalen i Eksteriørprisen vil være klare fra juryen fredag 23. mars.


Utrolig spennende!
Men, det skal sies at vi er strålende fornøyd med å komme så langt som  i har gjort:):)


5 kommentarer:

  1. For et nydelig hus, et av de vakreste jeg har sett :)
    Lykke til.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Det var veldig hyggelig å høre:)

    SvarSlett
  3. Wow, for et fantastisk flott hus! Forstår godt at dere er finalister til eksteriørprisen. Huset er jo som en drøm! Så flink du/dere har vært! Liker, liker, liker ;-)

    Lykke til i utfordringen!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  4. tusen takk for hyggelig kommetar hos meg :-)
    Dette huset er noe av det flotteste .....liker ikke nymotens hus!
    ER VELDIG MISUNNELIG! ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. VEL FORTJENT må jeg si! ;)
    For et fantastisk flott hus dere har!
    Jeg heier på dere:))

    Nyt kvelden! Endelig snart helg - igjen;)
    KLEM

    SvarSlett