torsdag 1. mars 2012

Bergene Holms Inspirasjonspris!

Bergene Holm deler hvert år ut inspirasjonspriser i flere kategorier. Nå er de åtte finalistene i hver kategori klare.
Jeg fikk en veldig gledelig mail i går. Vi er finalister til både interiør- og eksteriørprisen!!



Helt utrolig at vi har kommet gjennom til finalen. Det hadde jeg ikke trodd da jeg svirra rundt her som en humle, og tok bilder siste ettermiddag før fristen gikk ut. Nøye planlegging, styling og gode lysforhold? Nei, det ble det ikke noe av:)



16. mars blir finalistene til interiørprisen redusert til tre. Vinneren kåres etter avstemming på Norske Interiørblogger. Spennende!!


Jeg er superfornøyd med å være en av de 8 i to kategorier!

3 kommentarer:

  1. gratulerer så mye, utrolig flott hus dere har!
    Ha en fin kveld..
    klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye :) Og takk for koselig kommentar inne hos meg :)
    Jeg legger meg til som følger hos deg jeg, så kan jeg være med deg videre :)

    Klem Linnea

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer;)

    SvarSlett