mandag 31. oktober 2011

Velkommen til Kjellåsen!!

Dette er Kjellåsen. Velkommen skal du være!
"Familien Kjellåsen" flyttet nylig inn her etter mange år med drømmer og planlegging. Selve byggingen tok også sin tid:)

Jeg vil her ta noen tilbakeblikk. Bloggen blir en dokumentasjon av på hele byggeprosessen. Fra vi var på en skogstur og fant drømmetomta vår, og til vi nå kan sette oss i sofaen med god samittighet:) 





En viktig del av bloggen er interiør. Kanskje noen kan bli inspirert? Turer og hverdagslige hendelser må også med.



I tillegg kommer det godbiter fra interiørbutikken min Hvite Drømmer Interiør.Butikken driver jeg med min gode venninne.

2 kommentarer:

  1. For et fantastisk flott hus dere har bygd!! Jeg legger meg til som følger, og gleder meg til å lese mer om byggeprossess og interiør;)

    KLEM

    SvarSlett
  2. Så gøy med en følger!! Tusen takk for hyggelig kommentar:)

    SvarSlett